-
ویژگی های یک میز کنفرانس عالی برای جلسات طولانی
دوشنبه 17 تیر 1398 14:28
خصوصیات میز کنفرانس میز کنفرانس یکی از مهمترین و ضروری ترین لوازم و وسایل مورد نیاز اتاق و سالن های کنفرانس می باشد که در طرح ها و اندازه ها بسیار متفاوت و زیبایی طراحی و تولید می شوند. شما هیچ اتاق کنفرانس پیدا نخواهید کرد که میز کنفرانس نداشته باشد تنها چیزی که ممکن است توجه شما را به سوی خود جذب کند طرح ها و ابعاد...
-
میز کنفرانس مدرن چه مشخصاتی دارد
دوشنبه 17 تیر 1398 14:22
میز کنفرانس مدرن میز کنفرانس مدرن و لوکس چه مشخصاتی را دارا می باشد؟ چگونه می توان مشخصات و ویژگی های یک میز کنفرانس مدرن را تشخیص داد؟ در خرید میز کنفرانس لوکس و باکیفیت به چه نکاتی بایستی توجه داشته باشیم؟ بهترین نوع میز کنفرانس کدام مدل های می باشند؟ در پاسخ به تمامی این سوالات و دریافت جواب سوالات می توانید تا...
-
نکات تعیین کننده در قیمت میز کنفرانس
دوشنبه 17 تیر 1398 14:18
میز کنفرانس آیا به دنبال نکات تعیین کننده در قیمت میز کنفرانس هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات دقیق تر و به روزی را در مورد نکات تعیین کننده در قیمت میز کنفرانس به دست بیاورید؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات مفید و موثری را به دست بیاورید. میز کنفرانس یکی از ضروری ترین لوازم در هر اداره و شرکتی می باشد که مدیران شرکت ها نیز...
-
نکات کلیدی در هنگام خرید کابینت آشپزخانه
پنجشنبه 2 خرداد 1398 21:48
در طراحی کابینت های آشپزخانه می توان از رنگ های ترکیبی استفاده نمود. این موضوع به محیط آشپزخانه شما جذابیت خاصی خواهد بخشید. ایده های مختلفی را می توان در طراحی کابینت آشپزخانه در نظر گرفت که نوع جنس و متریال کابینت ها نقش اول را در این زمینه برعهده خواهند داشت. کابینت های آشپزخانه خود به تنهایی می توانند سازماندهی...
-
تاثیر رنگ کابینت آشپزخانه بر زیبایی منزل
پنجشنبه 2 خرداد 1398 21:38
انتخاب رنگ کابینت تیره کابینت سیاه یکی از مدرن ترین رنگ های کابینت آشپزخانه می باشد که به صورت براق و گلاس و یا به صورت ترکیب با رنگ های دیگر استفاده می شود. اگر می خواهید از رنگ سیاه برای کابینت آشپزخانه استفاده نمایید باید دیگر رنگ های فضای داخلی منزل شما روشن باشد تا در فضای منزل تان تعادلی نسبی ایجاد شود. استفاده...
-
مبلمان اداری و کاربرد هر یک از آن ها
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 14:13
یکی از وسایل و تجهیزاتی که در هر شرکت و اداره ای مورد نیاز می باشد، مبلمان اداری است. که تعداد، طرح، سایز، رنگ، سبک و ... مبلمان به مساحت شرکت، فعالیتی که در هر شرکت صورت می گیرد، تعداد کارکنان، سبک و طرح سایر اجزا دکوراسیون شرکت بستگی دارد. در واقع اگر مدیران و مسئولان شرکت ها مبلمان اداری مناسبی برای شرکت خود در نظر...
-
نکات مهم و کاربردی در هنگام خرید میز مدیریت
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 14:08
میز مدیریتی مناسب مهمترین و حساسترین قسمت هر شرکت و سازمانی بی شک قسمت مدیریت آن میباشد. قسمتی که در آن حیاتی ترین تصمیمات گرفته شده و تمامی فعالیتهای آن شرکت و سازمان در این بخش مدیریت میشود. پس باید در انتخاب لوازم این قسمت نهایت دقت را داشت و لوازم و وسایلی را انتخاب کرد که در خور شأن و شکوه این هسته مرکزی و...
-
میز کارگروهی چه تاثیری بر راندمان کاری کارمندان دارد
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 14:03
میز کار گروهی میز کار گروهی به میز کاری گفته می شود که بر روی آن کارمندان به صورت گروهی به اظهار نظر پرداخته و یا کار می کنند. میز کار های تک نفره رفته رفته جای خود را به میز کار های گروهی داده اند چرا که میز های کار گروهی مزایای بسیاری داشته و می توانند در سرعت عمل کارمندان نیز تاثیر گذار باشند. معنی میز کار گروهی...
-
انتخاب میز کارمندی بر اساس سبک طراحی اداره و دفتر کار
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 13:49
یکی دیگر از موارد مهمی که در هنگام انتخاب کاربرد میز کارمندی برای دفتر کار بسیار مورد توجه می باشد، در نظر گرفتن سبک طراحی داخلی و دیزاین دفتر کارتان است. میز کارمندی در واقع یکی از عناصر مهم در تجهیزات و مبلمان اداری برای دفتر کار است که انتخاب آن نه تنها از سبک طراحی دفتر تاثیر می گیرد، بلکه تاثیر بسیار زیادی بر روی...
-
اهمیت میز منشی در محیط های اداری
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 13:36
منشی یک شرکت مدیریت ارتباطات با مشتریان را بر عهده دارد و میز منشی در واقع منطقه ای است که مدیریت در آنجا انجام می شود، انتخاب دکوراسیون مناسب که قیمت میز منشی نیز جزو اجزای اصلی آن است می تواند در جذب مشتری و افزایش پرستیژ شرکت شما بسیار موثر باشد، دکوراسیون مناسب می تواند باعث آرامش مشتری شود و همین آرامش فکری در...
-
دیوار کوب پی وی سی چیست
چهارشنبه 28 فروردین 1398 23:49
دیوارکوب پی وی سی چیست دیوارکوب پی وی سی، به ماده ای گفته می شود که با استفاده از آنها دیوار ها را پوشش می دهند و تزیین می کنند. دیوارکوب پی وی سی از پلیمری با عنوان ( poly vinly chloride ) تشکیل شده است که با عنوان دیوارکوب pvc شهرت دارد. برای نصب کردن دیوار کوب پی وی سی عدم وجود زیر سازی های دیوار بلامانع است و...
-
تفاوت کانتر منشی با میز منشی چیست
چهارشنبه 28 فروردین 1398 23:44
آشنایی با کانتر منشی همانطور که گفته شد، یکی از مهمترین قسمت های یک محیط اداری یا تجاری، بخش پذیرش آن محسوب می شود، زیرا اولین جایی که ارباب رجوع با آن ارتباط خواهد داشت، پذیرش آن اداره می باشد. در طراحی کانتر منشی باید دقت خاصی را به خرج داد تا تاثیر مثبت بر روی مراجعه کننده بگذارد. در اغلب شرکت ها و موسسات تجاری،...
-
نکات کلیدی در هنگام خرید صندلی کارمندی
چهارشنبه 28 فروردین 1398 23:38
هر آنچه که باید در مورد صندلی اداری بدانید انتخاب یک صندلی کارمندی مناسب و استاندارد تاثیر بسزایی در افزایش کارایی کارمندان دارد. از طرفی در دکوراسیون اداره و گذاشتن تاثیر مثبت در ذهن مراجعه کنندگان نیز تاثیر زیادی دارد. کارمندان مجبورند ساعت های زیادی را در اداره ها و پشت میزها سپری کنند؛ از این رو انتخاب صندلی...
-
همه چیز درباره کابینت آشپزخانه
چهارشنبه 28 فروردین 1398 23:26
در طراحی کابینت های آشپزخانه می توان از رنگ های ترکیبی استفاده نمود. این موضوع به محیط آشپزخانه شما جذابیت خاصی خواهد بخشید. ایده های مختلفی را می توان در طراحی کابینت آشپزخانه در نظر گرفت که نوع جنس و متریال کابینت ها نقش اول را در این زمینه برعهده خواهند داشت. کابینت های آشپزخانه خود به تنهایی می توانند سازماندهی...
-
راهنمای کامل خرید سرویس خواب عروس
چهارشنبه 28 فروردین 1398 23:21
راهنمای خرید سرویس خواب عروس در هنگام خرید سرویس خواب عروس باید موارد بسیاری را در نظر داشته باشید که از جمله مهمترین موارد می توان به اندازه گیری دقیق آن اشاره کرد که باید حتما اندازه تختی که خریداری می کنید متناسب با اتاق خواب شما بوده باشد. یک دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید انتخاب سرویس خواب با ابعاد...
-
برای محیط های اداری چه نوع کتابخانه ای مناسب تر است
دوشنبه 19 فروردین 1398 17:57
طراحی کتابخانه اداری یکی از اصول و نکات مهم در دکوراسیون داخلی در اداره جات می باشد. کتابخانه اداری علاوه بر نقشی که در زیبایی قسمت داخلی اداره ایفا می نماید، موجب ایجاد هماهنگی و نظم بخشیدن به اداره می شود. کتابخانه اداری در ابعاد و طرح های مختلف ساخته و طراحی می شود که با توجه به سلیقه ای که دارید می توانید یکی از...
-
نکاتی درباره انتخاب سرویس خواب با ابعاد استاندارد
دوشنبه 19 فروردین 1398 17:53
اندازه استاندارد سرویس خواب در دکوراسیون اتاق خواب سرویس خواب ها دارای اندازههای استاندارد هستند که برای مدلهای مختلف این ابعاد متفاوت است. در انتخاب سرویس خواب مناسب برای اتاق خواب، داشتن ابعاد استاندارد موجب می شود که در چیدمان دکوراسیون خود آسوده خاطر باشید. از طرفی اگر بخواهید اتاق یا منزل خود را تعویض کنید به...
-
طراحی انواع کتابخانه و کاربرد آنها
شنبه 17 فروردین 1398 19:06
ساخت کتابخانه و انواع آن کتابخانه ها کارایی بسیاری دارند و افراد که از انواع کتابخانه ها استفاده می نمایند، به کتاب و کتابخوانی علاقه مند می باشند. می توان گفت امروزه در فضای خانه و بسیاری از محیط های کاری و اداری استفاده از انواع کتابخانه ها مرسوم می باشند. لذا در بعضی از اوقات طرح های مختلفی به این کتابخانه ها داده...
-
انتخاب میز منشی و نحوه قرار گیری آن در شرکت
شنبه 17 فروردین 1398 18:59
اهمیت میز منشی در محیط های اداری منشی یک شرکت مدیریت ارتباطات با مشتریان را بر عهده دارد و میز منشی در واقع منطقه ای است که مدیریت در آنجا انجام می شود، انتخاب دکوراسیون مناسب که میز منشی نیز جزو اجزای اصلی آن است می تواند در جذب مشتری و افزایش پرستیژ شرکت شما بسیار موثر باشد، دکوراسیون مناسب می تواند باعث آرامش مشتری...
-
هر آنچه که باید در مورد تخت کمجا و تخت تاشو باید بدانید
شنبه 17 فروردین 1398 18:54
تخت تاشو و ویژگی های آن امروزه در عصری زندگی می کنیم که توجه به راحتی و رفاه بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته و همواره سعی می کنیم، رفاه و راحتی خود و خانواده مان را تامین کنیم. دیگر در کمتر خانه ای است که تخت خواب یافت نشود. البته تخت خواب ها با تمام مزایا و فوایدی که برای داشتن یک خواب راحت دارند، دارای معایبی نظیر...
-
آشنایی با پارتیشن اداری دو جداره و تک جداره
شنبه 17 فروردین 1398 18:46
استفاده از پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره مهم ترین استفاده پارتیشن ها به طور کلی جداسازی محیط ها از یک دیگر است. از پارتیشن اداری نیز با همین رویکرد استفاده می شود. استفاده از پارتیشن های اداری بیشتر در شرکت ها و اداره های معمول است که نیازی به جداسازی محیط با دیوار و دیگر ابزارها نمی بینند. پارتیشن ها در انواع...
-
رنگ کابینت آشپزخانه چه تاثیری بر زیبایی منزل دارد
جمعه 16 فروردین 1398 20:46
وقتی خانه جدیدی را خریداری می نماییم دغدغه این را خواهیم داشت که چه رنگی را برای دکوراسیون آشپزخانه و رنگ کابینت انتخاب نماییم. آشپزخانه از بخش های اصلی خانه و زندگی به شمار می آید و قلب خانه است. دیگر مثل گذشته آشپزخانه ها دور از فضای پذیرایی و اتاق ها نیستند که طراحی و رنگ و نوع کابینت مهم نباشد، بلکه امروزه خانه ها...
-
کاربرد انواع مبلمان اداری آریاکو
جمعه 16 فروردین 1398 20:35
مبلمان اداری و کاربرد هر یک از آن ها یکی از وسایل و تجهیزاتی که در هر شرکت و اداره ای مورد نیاز می باشد، مبلمان اداری است. که تعداد، طرح، سایز، رنگ، سبک و ... مبلمان به مساحت شرکت، فعالیتی که در هر شرکت صورت می گیرد، تعداد کارکنان، سبک و طرح سایر اجزا دکوراسیون شرکت بستگی دارد. در واقع اگر مدیران و مسئولان شرکت ها...
-
چیدمان موثر مبلمان اداری برای شرکت های کوچک
چهارشنبه 22 اسفند 1397 23:56
مبلمان اداری در واقع به مجموعه ای از میزها و صندلی ها و امکانات دیگر گفته می شوند. در واقع این امکانات با توجه به قسمت های مختلف اداره از جمله اتاق کنفرانس، کارکنان، سالن انتظار، اتاق مدیریت و سایر قسمت ها انواع مختلفی را در بر می گیرند. انواع مبلمان اداری انواع میز اداری: میز اداری با توجه به فضای اداره، طراحی و شکل...
-
میز مدیریتی چیست
چهارشنبه 22 اسفند 1397 23:36
نکات لازم و ضروری برای انتخاب انواع میز مدیریت میز مدیریت مهمترین عامل در مبلمان اداری است. در طراحی دکوراسیون های داخلی شرکت ها انتخاب مبلمان اداری مناسب مانند میز مدیریت مناسب و استاندارد از اهمیت زیادی برخوردار هستند. قسمت مدیریت از مهمترین قسمت های شرکت ها می باشد از همین رو انتخاب میز مناسب به دقت بسیار زیادی...
-
بهینه سازی فضای اتاق با تخت های کمجا
چهارشنبه 22 اسفند 1397 23:22
بهینه سازی اتاق با تخت های کمجا امروزه به علت افزایش تعداد جمعیت و همین طور افزایش افراد آپارتمان نشین، خانه های افراد معمولا متراژ کمی دارند و افراد با معضل کمبود فضا مواجه هستند. بهینه سازی فضای اتاق خواب به این معنی می باشد که افراد بتوانند با کمک ایده های طراحان داخلی از فضای کوچک خانه خود بهترین و بیشترین استفاده...
-
پارتیشن اداری چیست
چهارشنبه 22 اسفند 1397 23:02
پارتیشن اداری چیست و چه تاثیری بر راندمان کاری افراد دارد پارتیشن اداری یکی از وسیله هایی است که شرایط کاری مناسب را در محیط هایی که فضای باز دارند به منظور بهینه سازی فضا و بالا بردن راندمان کاری افراد مورد توجه و استفاده قرار میگیرد. برای بهبود و افزایش ارتباط و فضای کاری مناسب از پارتیشن اداری شیشه ای و یا ام دی اف...