مبلمان اداری آریاکو

مبلمان اداری آریا کو طراح و تولید انواع میز اداری, میز کارشناسی, میز کنفرانس, میز مدیریت, میز کارمندی, پارتیشن اداری, کتابخانه, کانتر پذیرش با بهترین قیمت می باشد

مبلمان اداری آریاکو

مبلمان اداری آریا کو طراح و تولید انواع میز اداری, میز کارشناسی, میز کنفرانس, میز مدیریت, میز کارمندی, پارتیشن اداری, کتابخانه, کانتر پذیرش با بهترین قیمت می باشد

چیدمان موثر مبلمان اداری برای شرکت های کوچک

مبلمان اداری در واقع به مجموعه ای از میزها و صندلی ها و امکانات دیگر گفته می شوند. در واقع این امکانات با توجه به قسمت های مختلف اداره از جمله اتاق کنفرانس، کارکنان، سالن انتظار، اتاق مدیریت و سایر قسمت ها انواع مختلفی را در بر می گیرند.



انواع مبلمان اداری

  • انواع میز اداری: میز اداری با توجه به فضای اداره، طراحی و شکل محیط انواع مختلفی دارند. برای محیط های اداره ای که فضای کمتری دارند، میزهای خاصی وجود دارد که به صورت ترکیبی، با طراحی خاص و انحنایی که دارند، فضای کمتری را اشغال می کنند.

  • انواع صندلی اداری: صندلی ها نیز از انواع مبلمان اداری هستند که برای کارمندان و مدیرانی که زمان زیادی را در طول زندگی خود مشغول به کار پشت میزی هستند نقش مهمی دارند. با توجه به فضای کوچک اداره صندلی اداری می توانند از نظر حجم و امکانات کوچکتر و کمتر باشند. اما به طور کلی برای اداره های کوچک نیز انواع صندلی های کارمندی و مدیریتی معمولی استفاده می شود.

  • فایل ها و کتابخانه ها: این وسایل نیز مثل میزها برای اداره های کوچک به صورت فشرده، ترکیبی و جمع شونده می باشند. این وسایل برای نگهداری پرونده ها، اسناد و مدارک دولتی، اداری و خصوصی و سایر مدارکی که نیاز به نگهداری از آنها هست بکار می رود.

  • دیوارکوب

  • کانتر و ویترین

  • شلف ها و طبقه دیواری ها : این وسایل یکی از مهمترین وسایلی هستند که در فضای خالی محیط اداری روی دیوارها نصب می شوند و می توانند حجمی مناسبی از مدارک و اشیاء تزئینی را روی خود نگه دارند.

میز مدیریتی چیست

نکات لازم و ضروری برای انتخاب انواع میز مدیریت

میز مدیریت مهمترین عامل در مبلمان اداری است. در طراحی دکوراسیون های داخلی شرکت ها انتخاب مبلمان اداری مناسب مانند میز مدیریت مناسب و استاندارد از اهمیت زیادی برخوردار هستند. قسمت مدیریت از مهمترین قسمت های شرکت ها می باشد از همین رو انتخاب میز مناسب به دقت بسیار زیادی نیاز دارد. با توجه به اهمیت بخش مدیریت طراحی دکوراسیون آن باید متفاوت تر از سایر بخش ها باشد. هنگام ورود به این بخش اولین چیزی که توجه را جلب می کند میز مدیریت است که با انتخاب مناسب آن می توان تاثیر مثبتی در ذهن مراجعه کننده ایجاد کرد. میز مناسب در روحیه مدیران و کارمندان و ارتباط آنها با هم تاثیر زیادی دارد. مدیران شرکت ها ساعت های زیادی را در شرکت و پشت میز سپری می کنند به همین علت انتخاب میز مناسب در راحتی آنها تاثیر بسیار زیادی دارند. عوامل متعددی مانند رنگ، طرح، اندازه و ابعاد و نوع متریال آنها در انتخاب میز مناسب تاثیر دارند. در ادامه با خصوصیات انواع میز مدیریت مناسب بیشتر آشنا می شویم.


خرید میز مدیریت

برای انتخاب و خرید میز مدیریت مناسب دقت کنید که چه مقدار فضا برای قرار دادن میز در اختیار دارید تا متناسب با آن ابعاد و اندازه میز را انتخاب کنید. همچنین برای انتخاب رنگ آن مطابق با سلیقه خود و متناسب با دکوراسیون و طیف رنگی دفتر و شرکت رنگ میز را انتخاب کنید. انواع متنوع و زیبایی برای میز ها وجود دارند که طرح و متریال های متفاوتی نیز دارند که انتخاب را برای مشتریان بسیار آسان کرده است. برای راحتی شما عزیزان عکس انواع میز های با کیفیت و جذاب را در سایت آریاکو قرار داده ایم شما می توانید از آنها دیدن کنید و به راحتی میز مورد نظر خود را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت میز مدیریت با شماره های موجود در سایت در قسمت تماس با آریاکو، تماس بگیرید. همواره رضایت مشتری اولویت اول کار ما بوده است. ممنون از انتخاب خوب شما.


بهینه سازی فضای اتاق با تخت های کمجا

بهینه سازی اتاق با تخت های کمجا

امروزه به علت افزایش تعداد جمعیت و همین طور افزایش افراد آپارتمان نشین، خانه های افراد معمولا متراژ کمی دارند و افراد با معضل کمبود فضا مواجه هستند. بهینه سازی فضای اتاق خواب  به این معنی می باشد که افراد بتوانند با کمک ایده های طراحان داخلی از فضای کوچک خانه خود بهترین و بیشترین استفاده را داشته باشند و به کمک بهینه سازی فضا بتوانند هم وسایل مورد علاقه و مختلف خود را در خانه ی خود داشته باشند و هم این که در کنار زیاد بودن این وسایل، خانه شلوغ نباشد و از هر چیزی بتوان بهترین بهره را ببرند. یکی از پیشرفت هایی که طراحان دکوراسیون داخلی منازل داشته اند این است که به بهینه سازی اتاق با تخت های کمجا پرداخته اند.  قیمت تخت کمجا مناسب و ارزان بوده و توسط شرکت آریاکو به فروش می رسد و در مواقع نیاز به خواب فقط استفاده می کردند و در سایر موارد جمع شده و افراد می توانند از فضای اتاق استفاده کنند.

جالب است بدانید که بسیاری از تخت های تاشو به گونه ای طراحی شده اند که می توان از آن ها به عنوان کتابخانه استفاده کرد یا در این فضاها وسایل دکوری برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی اتاق قرار داد. تخت کم جایی که به صورت عمودی باز و بسته می شود، فضای بسیار مناسبی برای طراحی کمدی مجهز به چوب رختی و آویز می باشند.

مقاله مرتبط :


نکاتی درباره انتخاب سرویس خواب با ابعاد استاندارد

پارتیشن اداری چیست

پارتیشن اداری چیست و چه تاثیری بر راندمان کاری افراد دارد

پارتیشن اداری یکی از وسیله هایی است که شرایط کاری مناسب را در محیط هایی که فضای باز دارند به منظور بهینه سازی فضا و بالا بردن راندمان کاری افراد مورد توجه و استفاده قرار میگیرد. برای بهبود و افزایش ارتباط و فضای کاری مناسب از پارتیشن اداری شیشه ای و یا ام دی اف استفاده می شود و همچنین اگر فضای در دسترس شما کم است، استفاده از جداسازی فضا به وسیله پارتیشن بندی، هوشمندانه ترین راهکار می باشد. قطعا پارتیشن بر روابط کارمندان تاثیر می گذارد و باعث افزایش راندمان کاری آنها می شود.

در سیستم طراحی گذشته فضاهایی با چهار دیوار به وجود می آمد ولی با پیشرفت تکنولوژی تقسیم فضا به صورتی شده است که در جریان طراحی داخلی حرکت در فضا جریان دارد که با استفاده از انواع مصالح جدا کننده صورت می گیرد. کاربرد انواع پارتیشن اداری، جداسازی فضای ورودی از دیگر فضاها، پنهان کردن قسمت هایی از فضا، تقسیم فضای های بزرگ به دو فضا و ... است.

طراحی پارتیشن نسبت به هر فضا باید عملکرد خاصی داشته باشد برای مثال اگر در فضا، تمرکز و سکوت بسیار مهم است، باید تمهیدات لازم برای عایق صوت ایجاد شود. علاوه بر این باید اتلاف انرژی نیز در این فضاها مورد بررسی قرار گرفته و از آن جلوگیری کرد. اگر پارتیشن به صورت زیبا طراحی شده باشد از هزینه های اضافی از قبیل کاغذ دیواری و ... جلوگیری می شود. در محیط های اداری، پارتیشن ها می توانند به صورت یکسره یا پارتیشن تک جداره عمل کنند و دو دیوار روبرو هم را یکسره به هم وصل کنند و حالت مستقلی به خود پیدا خواهند کرد.

پارتیشن ها نباید باعث کوچک شدن فضاها شود. توجه به تمام این نکات و اجرای آنها، نیازمند مهارت و تخصص خاص در زمینه ی طراحی دکوراسیون و معماری داخلی می باشد که امروزه شرکت مبلمان اداری و محصولات خانگی آریاکو توانسته است تبحر خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع پارتیشن اداری اعم از پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دوجداره و پارتیشن اداری تمام شیشه به نمایش گذارد و محصولات خود را با کیفیت بالا به فروش برساند.


مقاله های مرتبط :

آشنایی با پارتیشن اداری دو جداره و تک جداره