مبلمان اداری آریاکو

مبلمان اداری آریا کو طراح و تولید انواع میز اداری, میز کارشناسی, میز کنفرانس, میز مدیریت, میز کارمندی, پارتیشن اداری, کتابخانه, کانتر پذیرش با بهترین قیمت می باشد

مبلمان اداری آریاکو

مبلمان اداری آریا کو طراح و تولید انواع میز اداری, میز کارشناسی, میز کنفرانس, میز مدیریت, میز کارمندی, پارتیشن اداری, کتابخانه, کانتر پذیرش با بهترین قیمت می باشد

دیوار کوب پی وی سی چیست

دیوارکوب پی وی سی چیست

دیوارکوب پی وی سی، به ماده ای گفته می شود که با استفاده از آنها دیوار ها را پوشش می دهند و تزیین می کنند. دیوارکوب پی وی سی  از پلیمری با عنوان ( poly vinly chloride ) تشکیل شده است که با عنوان دیوارکوب pvc شهرت دارد. برای نصب کردن دیوار کوب پی وی سی عدم وجود زیر سازی های دیوار بلامانع است و نیازی به بودن آنها وجود ندارد. عدم نیاز به وجود زیر سازی در نصب دیوار کوب پی وی سی باعث می شود که نصب کردن آنها با سرعت بسیار زیادی انجام شود. استفاده از دیوارکوب پی وی سی باعث می شود نمای بسیار زیبا و جذابی در دیوار ها ایجاد شود. دیوارکوب های پی وی سی از انواع متنوع و گوناگونی برخوردار هستند و برای سلیقه ای طرح ویژه و دلخواهی وجود خواهد داشت.علاوه بر این دیوار کوب پی وی سی از دوام و استحکام بسیار خوبی برخوردار هستند که در برابر ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. از ویژگی های دیگر دیوارکوب های پی وی سی که باعث می شود استفاده از آنها نسبت به متریال های دیگری؛ مانند؛ کاغذ دیواری ها، بیشتر مورد توجه گیرد، عدم نیاز به رنگ کردن آنها است. دیوارکوب پی وی سی  را می توان به راحتی شستشو داد و اگر بخش هایی از آن دچار آسیب و خرابی شود، لازم نیست تا دیوارکوب پی وی سی به طور کلی تعویض شود، بلکه می توان تنها بخش آسیب دیده را ترمیم کرد.

دیوار کوب پی وی سی

 

قیمت دیوارکوب پی وی سی

قیمت دیوارکوب های پی وی سی نسبت به دیگر متریال های تزیینی دیوار ها بیشتر است. اما به دلیل ویژگی های کیفی بسیار بالای این مدل از دیوار کوب ها، قیمت بسیار بالای آنها نمی تواند مانع استفاده از آنها شود، چرا که استفاده از دیگر لوازم تزیینی، مانند انواع کاغذ دیواری های باعث می شود که بعد از مدتی نیاز به رنگ آمیزی آنها وجود داشته باشد. ولی دیوارکوب های پی وی سی اینگونه هزینه ها را ندارند و تنها یکبار هزینه اولیه برای آنها پرداخته می شود. طراحی و ساخت دیوارکوب پی وی سی جهت فروش دیوار کوب توسط گروه تولیدی آریاکو با هزینه مناسب انجام می شود.

تفاوت کانتر منشی با میز منشی چیست

آشنایی با کانتر منشی

همانطور که گفته شد، یکی از مهمترین قسمت های یک محیط اداری یا تجاری، بخش پذیرش آن محسوب می شود، زیرا اولین جایی که ارباب رجوع با آن ارتباط خواهد داشت، پذیرش آن اداره می باشد. در طراحی کانتر منشی باید دقت خاصی را به خرج داد تا تاثیر مثبت بر روی مراجعه کننده بگذارد. در اغلب شرکت ها و موسسات تجاری، طراحی کانتر منشی را به منظور معرفی سبک طراحی داخلی فضای مجموعه و تاثیر مثبت در جلب مشتری انجام می دهند. طراحی اصولی کانتر علاوه بر جنبه های مذکور، می تواند نوعی حس احترام را نیز به ارباب رجوع منتقل نماید. امروزه توجه به کانتر منشی به یکی از الزامات ادارات تبدیل شده است و در اشکال هندسی مختلف با تنوع در رنگ، بافت و مصالح طراحی و ساخته می شوند. کانتر منشی به عنوان پیشخوان و نوعی محافظ عمل می کند و می توان آن را پارتیشن نیز به شمار آورد.  

 

 

آشنایی با میز منشی

منشی هر شرکت و سازمانی، اولین کسی می باشد که مشتری با آن برخورد می کند و منشی وظیفه ارائه خدمات از قبیل سازماندهی قرارها، پاسخگویی حضوری و تلفنی، کارهای کامپیوتری و ... را دارد. بنابراین میز منشی باید به گونه ای طراحی و ساخته شود تا بتواند تمام نیازهای منشی را پاسخگو باشد. میز منشی باید دارای ابعاد مناسبی باشد تا بتوان از سطح آن استفاده کرد و باید کشوهای زیادی داشته باشد تا ابزار و لوازم مربوط به کار را بتوان در داخل کشوها نگهداری نمود. میز منشی باید با توجه به فضای داخلی و قسمت ورودی ساخته شود و یکی از بهترین گزینه ها میز مستطیلی می باشد. نحوه قرارگیری و چیدمان میز منشی در شرکت نیز باید به نحوی باشد که منشی به تمام قسمت های شرکت مشرف باشد. میز منشی در طرح ها، اندازه ها و رنگ های مختلفی وجود دارند که با توجه به طراحی داخلی، می توان از هر یک از آنها استفاده نمود. میز منشی با طراحی های مدرن تولید در شرکت مبلمان اداری آریاکو با قیمت و هزینه مناسب به منظور انجام کارهای مختلف دفتری در ادارات و شرکت ها استفاده می شود.

 

مقالات مرتبط

انتخاب میز منشی و نحوه قرار گیری آن در شرکت

نکات کلیدی در هنگام خرید صندلی کارمندی

هر آنچه که باید در مورد صندلی اداری بدانید

انتخاب یک صندلی کارمندی مناسب و استاندارد تاثیر بسزایی در افزایش کارایی کارمندان دارد. از طرفی در دکوراسیون اداره و گذاشتن تاثیر مثبت در ذهن مراجعه کنندگان نیز تاثیر زیادی دارد. کارمندان مجبورند ساعت های زیادی را در اداره ها و پشت میزها سپری کنند؛ از این رو انتخاب صندلی کارمندی مناسب و استاندارد بسیار مهم است و باید به آن دقت بسیار زیادی کرد. صندلی های کارمندی مناسب از خستگی آنها جلوگیری می کنند و به سلامت کارمندان هیچ گونه آسیبی نمی رسانند. انتخاب و نوع چیدمان صندلی های مناسب از هرج و مرج جلوگیری می کنند و به فضای اداره نظم می بخشند. صندلی اداری یکی از زیر مجموعه های مبلمان اداری است. صندلی اداری با ویژگی ها و خصوصیات مختلفی موجود است

 

صندلی اداری

همه چیز درباره کابینت آشپزخانه

در طراحی کابینت های آشپزخانه می توان از رنگ های ترکیبی استفاده نمود. این موضوع به محیط آشپزخانه شما جذابیت خاصی خواهد بخشید. ایده های مختلفی را می توان در طراحی کابینت آشپزخانه در نظر گرفت که نوع جنس و متریال کابینت ها نقش اول را در این زمینه برعهده خواهند داشت.

کابینت های آشپزخانه خود به تنهایی می توانند سازماندهی این محیط در فضاهای مسکونی را بر عهده بگیرند. در محیط آشپزخانه منزل شما می بایست از یک کابینت منحصر به فرد استفاده کرد اگر هدف خلق فضایی خاص و زیباست. طراحی کابینت های آشپزخانه طبق ایده های مختلفی انجام می گیرد که در مطلب امروز قصد داریم مهم ترین ها را برای شما عزیزان بازگو کنیم. نوع طراحی، رنگ و همچنین نورپردازی از اصولی هستند که طراحی کابینت آشپزخانه شما را تحت تأثیر خود قرار می دهند. مهارت و تجربه کافی برای پیاده سازی ایده های جدید و نو در طراحی این بخش از محیط آشپزخانه مسلماً از اصول اصلی است. قبل از این که طراحی انواع کابینت آشپزخانه خود را به انجام برسانید به نتیجه نهایی ایده های انتخابی خود توجه کنید تا در انتها طرحی کسل و خسته کننده مقابل چشمان شما قرار نگیرد. یک انتخاب درست و به جا می تواند شما را از هزینه های جاری تعویض کابینت خلاص نماید.

کابینت آشپزخانه

 

طرح و ایده های خاص در طراحی کابینت های آشپزخانه

در طراحی کابینت های آشپزخانه می توان از ایده های مختلف که اجرایی شده و نتیجه مثبتی به همراه داشته اند نیز بهره مند شد. استفاده از کابینت هایی با متریال چوب با بافت خاص و منحصر به فرد یکی از ایده هایی است که نتیجه عالی به همراه داشته است. کابینت های، های گلاس نیز گزینه بعدی است که با ظاهر براق و شکیل خود می توانند محیطی مدرن را به فضای شما ببخشند. استفاده از کابینت های روستیک نیز نوعی سبک و ایده خاص به شمار می رود که در کنار دیگر تجهیزات مدرن می توانند محیط آشپزخانه شما را با تغییرات جدی همراه سازند.

 

مقاله مرتبط

رنگ کابینت آشپزخانه چه تاثیری بر زیبایی منزل دارد

 

راهنمای کامل خرید سرویس خواب عروس

راهنمای خرید سرویس خواب عروس

در هنگام خرید سرویس خواب عروس باید موارد بسیاری را در نظر داشته باشید که از جمله مهمترین موارد می توان به اندازه گیری دقیق آن اشاره کرد که باید حتما اندازه تختی که خریداری می کنید متناسب با اتاق خواب شما بوده باشد. یک دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید انتخاب سرویس خواب با ابعاد استاندارد است که در مراکز خرید می توانید انواع ارتفاعات تخت را مورد مقایسه قرار داده و بهترین مورد را خریداری نمایید. باید در نظر داشته باشید که یک تخت خواب تختی است که در عین زیبایی جابجایی آن نیز راحت بوده باشد، همچنین جنس آن به گونه ای باشد که به تخت عمر بیشتری بخشد.


سرویس خواب عروس


قیمت سرویس خواب عروس

از مراکز مختلفی می توانید اقدام به خرید سرویس خواب عروس بکنید که انتخاب مرکز خرید مناسب جهت صرفه جویی جزئی در میزان هزینه ها خواهد شد. عامل اصلی در تعیین قیمت سرویس خواب عروس جنس آن می باشد، چرا که سرویس خواب عروس در جنس های مختلفی عرضه شده اند که هر یک مزایا و معایبی دارند. اگر بخواهیم به ترتیب قیمت مدل های سرویس خواب عروس را بیان کنیم می توان گفت: تخت های چوبی گران قیمت ترین مدل ها هستند. مدل های ام دی اف بعد از چوبی قرار می گیرند. پس از امیدی اف ملامینه می باشد. و در آخر ارزان قیمت ترین مدل سرویس خواب عروس را مدل های آهنی تشکیل می دهند. مدل های چوبی دارای ظرافت خاصی هستند که هیچ یک از مدل های ذکر شده این ظرافت را نخواهد داشت. در هنگام خرید سرویس خواب عروس از محصولات خانگی آریاکو باید به بودجه خود و توصیه مشاوران فنی این شرکت توجه نموده و نسبت به انتخاب مدل اقدام نمایید.

مقالات مرتبط

انتخاب سرویس خواب به سبک فنگ شویی

نکاتی درباره انتخاب سرویس خواب با ابعاد استاندارد